2024 жылы халыққа қызмет көрсету орталығы мен мамандандырылған ХҚКО арқылы 900 мыңнан астам мемлекеттік қызмет көрсетілді. Сондай-ақ Жамбылдықтар 425 мыңнан астам қызметті Сonnection point өзіне-өзі қызмет көрсету секторлары арқылы алған.
Айта кетсек, ХҚКО арқылы шамамен 725 мың, МХҚКО арқылы 185 мыңға жуық қызмет көрсетілген. Атап айтсақ, алғашқы үштікке келесі мемлекеттік қызметтер кірді: ЭЦҚ алу мен оны қайтарып алу, көлік құралдарын тіркеу, жеке куәліктер мен төлқұжат алу.
«Мемлекеттік корпорация әрдайым тұтынушылардың жайлылығы мен ыңғайлылығына басымдық береді. Біз өз қызметтерімізді қолжетімді және ыңғайлы ету үшін оларды үнемі дамытып, жетілдіріп отырамыз. Біздің мақсатымыз – барлық процестердің ашық әрі қауіпсіз екеніне кепілдік беру арқылы әрбір адамға қызмет алу мүмкіндігін қамтамасыз ету», – деп атап өтті «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік Корпорация Басқарма Төрағасының орынбасары Айбат Ілиясов.
Мемлекеттік корпорация азаматтарға қызмет көрсету сапасын жақсартуға бағытталған инновациялық шешімдерді тұрақты негізде енгізуде. Мәселен, «ХҚКО» мобильді қосымшасының функционалдығы айтарлықтай кеңейтілді. Сонымен қатар, халыққа қызмет көрсету орталықтарында және мамандандырылған ХҚКО-ларда дербес менеджерлер практикасы енгізілді, бұл жеке жұмыс істеудің деңгейін арттырып, қызметтерді алу процесін жақсартады.
В ЦОНах и спецЦОНах жителям Жамбылской области оказано более 1,3 миллиона государственных услуг
В 2024 году через Центры обслуживания населения, включая специализированные, было оказано более 900 тысяч государственных услуг. Еще свыше 425 тысяч услуг жители Жамбылской области получили через секторы самообслуживания Сonnection point.
К слову, на долю ЦОНов пришлось около 725 тысяч услуг, спецЦОНами было оказано порядка 185 тысяч услуг. Отметим, что в топ-3 госуслуг вошли: получение и отзыв ЭЦП, регистрация транспортных средств, а также оформление паспортов и удостоверений личности.
«Для Госкорпорации комфорт и удобство клиентов — это приоритет. Мы постоянно развиваем и совершенствуем наши сервисы, чтобы сделать их более доступными и удобными. Наша цель — обеспечить каждому человеку возможность получать услуги, при этом гарантируя безопасность и прозрачность всех процессов», – отметил Заместитель Председателя Правления Госкорпорации «Правительство для граждан» Айбат Ильясов.
Отметим, что Госкорпорация на постоянной основе внедряет инновационные решения, направленные на улучшение качества обслуживания граждан. Например, значительно расширился функционал мобильного приложения «ЦОН». Кроме того, в центрах обслуживания населения и спецЦОНах внедрена практика персональных менеджеров, что повышает уровень индивидуального подхода и улучшает процесс получения услуг.
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы КЕАҚ.